Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stravenky jsou tunel. Proto stravenky ne.

0 0
možnosti
Foto

Filipe, to není blog, to je provokace;-D. Hned bych si dala zauzenou panenku s pečenou zeleninkou a jako zákusek tu rybu se zeleninou. Vše vypadá báječně a určitě i tak chutná.

1 0
možnosti
Foto

Díky moc... za mě je chuť vždy to nejdůležitější :-)

0 0
možnosti

Filipe, šel jste na, jak jinak než, dobře. Vzala bych to popořadě odshora až po buchtu. Vypadá tedy super, ale já mám "nesladké" období.

Díky za úhledný, kulinářský blog!:-D

1 0
možnosti
Foto

V české hospodě nemá burger co pohledávat, v české hospodě máte podávat český karbanátek. ;-)

0 1
možnosti
Foto

Dobrý den, dobře složený burgr je za mě lepší než sprasená svíčková ;-D, ale zcela vážně řečeno, čísla prodejů jdou proti Vašemu názoru, ač takový holandský řízek jim zdatně konkuruje...

3 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky, ale nic pro mne. Já se řídím dle Rettigové. Pořádnou držťkovou polévku a posléze svíčkovou. R^

2 0
možnosti
MB

Jak to Pavle, že nerespektujete naši rodinu ? My už pronikli i na Hrad ! :-)

2 0
možnosti
Foto

Stravenky určitě NEEÉ. dobrý gábl JOOÓ ;-)

5 1
možnosti
Foto

Díky moc za návštěvu i názor :-)

0 0
možnosti
Foto

Já se vždy velmi bavím, když nás zástupci stravenkového byznysu straší, že se zrušením stravenek přijde o práci až 10 000 lidí. A to nemluvím o dalších tisících chudáků, kteří umřou hlady, protože bez stravenek je určitě vůbec nenapadne, že se dá v restauracích také platit penězi.:-) Ale ty fotky jsou úžasné R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, kolega fotil ve fofru, je to z reálného obědového kšeftu, o to jsem za komentář radši :-)

0 0
možnosti
Foto

J27a90n35a 96M66a95j79o12v38á

18. 1. 2020 14:24

Aj, chci k vám na meníííčko i na nemeníííčko, prostě jííííst :-)))

1 0
možnosti
ZS

Pro mě jsou sexy všechna fota,nejen bůček ;-D

Když mám záchvat lenory, tak jdeme v poledne na "meníčko" a ukládáme si do paměti, kde to bylo dobré a kde to určitě bude stát za vyzkoušení z nabídky á la carte, až mě zase chytne lenora.

1 0
možnosti
TT

Kdo na jídlo v hospodě má, nechá stravenky tam. Kdo ne, nakoupí si za ně jídlo v marketu. Kvůli stravence neutratí v hospodě ani korunu navíc.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za návštěvu i komentář....

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik