Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za návštěvu Bohunko... no, musíme sehnat nějaké myslivce ;-D

1 0
možnosti
Foto

p.s. já jsem se minulý týden vykořisťoval tak, že jsem v osm usnul, tak se do diskuze zapojuji až ráno ;-D

1 0
možnosti

Mé "Rodné hory jsou Jeseníky". Spousta krásy, včetně Kamzíků - Málo se ví, že nejsou původní, bývale dovezeni z Alp i Tater ! Podobně, ještě mladý Josef Váňa, člen HS a obsluha lyžo šlepru na Petrových kamenech. Pozdější vítěz Pardubické mne nechal svézt i na Železníkovi - Ujel jsem asi mocných 10 m ! (Musel jej vést). Podivné, nebezpečné zvíře, (mj.), zcela ošoupaný vzhled ! I můj dotaz, zda se skok přes Taxis nějak trénuje ? Josef pravil - V žádném případě ! Jde o překážku, jako kterákoliv jiná. Pokud by se trénovalo, kůň není hloupej a on by vytušil, že jde o nějakou zvláštnost !

Fantastické chvíle na horských chatách - Barborka. Zvěřiny neuvěřitelné množství - (myslivci počty šidí), podhodnocují ! Já se ocitl i v mrazáku -Úplné muzeum ZOO sbírek. Pochutin kopec - Jako bývale mladí, jsme ovšem upřednostňovali stravu kapalnou. Když jsme na Pradědu,co si tak asi dáme ? No přece - Praděd, neboli německy Altvater. Zestárli jsme, nicméně ten Železník mne inspiroval ! Život, jako Pardubická - Běh na trase různých překážek. I nějaký Hadí příkop tam bude! Vše se dá překonat, problémy sníst i zapít. Hledím, již koni se taky podobám - Jsem nějaký ošoupaný ! Nicméně běžím furt - Přeji všem ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu i komentář :-)

1 0
možnosti

No jo, život mě naučil, že jediný způsob, jak si uchovati zdraví, je jíst, co nechceš, pít, co nemáš rád a dělat, co se ti nelíbí a ono to funguje, bo jsem se právě vyléčil ze střevní chřipky. Jinak jelení a srnčí jsou naší denní kamarádi, ty se nám i líbí, ale nekamarádíme z prasáty a těch je tady velmi mnoho a poslední hon eliminoval jen dva kusy,na 40 myslivců dosti bída. No a Soukup asi mele z posledního a Klaus jr, jako poslední konzerva se snad zmátoží....;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) Krásné glosy Filipe, pobavil jsem se a příjemně naladil navečer před víkendem Karma velká R^R^R^

Pan Soukup by mohl na své Tv udělat pořad Kavárna a zvát tam jen pravé kavárníky. Kandidáty k pozvání bych zásadně bral jen ze seznamu "Petenti pana Vaňka", sepsaného kdysi jistým přičinlivým údajně novinářem.

2 0
možnosti
Foto

R^Filipe, dal bych si jelena na víně. Od Vás:-P

3 0
možnosti
Foto

Připojuji se. S karmou i chutí. R^

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS