Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já odrostla na Ludvíku Součkovi. Jeho Cestu slepých ptáků jsem hltala tak, že ještě dnes trefím na Islandu:-) i když jsem nevytáhla paty z baráku.

Zvláštní je to s vůněmi. Už skoro 50 let mi chybí vůně mlýnice. Teta měla na Vysočině mlejn a stýská se mi, jak tam vždycky voněly schody při vstupu - vpravo velká kuchyně, nahoře ložnice a vlevo už obří mlýnice... Tuhle vůni bych poznala poslepu - a už roky není. :-(. Byly to úchvatné prázdniny, tehdy na potoce pod haltýřem. S hlavou v oblacích, a s tetou, co pekla jednou za 3 týdny domácí chleba. Přeji hezký advent Filipe a dík za kouzlo cesty časem.V

1 0
možnosti
Foto

Díky za krásný komentář a hezký advent i Vám :)

0 0
možnosti

R^V

Právě jsem dopekla štrůdl a tak mi tohle povídání tak krásně prohřálo dušičku. Jihočeská babička a její cmunda! a svíčková z králíka od horské babičky ...jejku, ani myslet nemohu, abych nemusela sliny polykat .. a tvarohové buchty s tvarohem upečené v troubě sporáku,kam děda polínka přikládat ... stačí zavřít oči a jsem tam zpátky, malá holka ve voňavé kuchyni horské chalupy. Ach jo ...

1 0
možnosti

Filipe, tento čas vzpomínám na svoji babičku. Od 14 let šla do Prahy do služby. A to byl tedy v kuchyni virtuóz. Když dělala na Štědrý den štrúdl - to byl koncert. A takový, jako dělala ona, snad neumí ani ve Vídni:-) Tenoučký, těsto popraskané, a ta chuť...hm...mňam! To byl oběd!

Díky za hezký blog, a pěknou adventní neděli!

2 0
možnosti
Foto

Díky a pěkný Advent Maruško i Vám :-)

1 0
možnosti

Moc pěkný blog.

Dojal jste mě , děkuji .R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

To je krásný. Čas vánoční je u mne vždy spojen s domovem a tak to i zůstane.R^V

1 0
možnosti

jinak to existuje .. dobře 5-6 let když někdo loupal v devadesátých letech mandarinku tak jsem cítil vánoce a jedno zda bylo léto či zima :-P

1 0
možnosti
Foto

jj, mandarinky, nebo pomeranče když se loupou působí na mě dodnes...

0 0
možnosti

jj .. bača ;-D ... bačo, vy prý umíte cestovat časem ?? jojo.. a ukážete ?? kupte flašu borovičky a ukážem .. tak jo .. bača jí do sebe vleje, krkne a dí .. tak, a jsem na tom úplně stejně jako včera touhle dobou

1 0
možnosti

Jo babička..... V

1 0
možnosti
Foto

R^Filipe, vzpominam na svoji milovanou babicku a jeji skubanky, ktere jsem si vzdy vyprosil bez niceho, jen s kapkou masla. Nebo nastavovanou kasi s cibulkou, dozlatova osmazenou na sadle. Cas jidel, ktera se dneska uz nevidi.

Krasny advent:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i vzpomínky a krásný Advent i Vám :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,60
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik