Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D98a80v14i65d 98V21l85k

1. 11. 2019 14:18

Já bych si i dal na pracovišti říct, ale je tady se mnou jen kolega Martin ;-D;-D a přece jen jsem celoživotně prostý heterák.

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D no, to je nadělení, díky ;-D

0 0
možnosti

Aha. Takže kuchař nejen tvrdý chleba má!:-)))

Díky za informace přímo z placu:-D

2 0
možnosti
Foto

Maruško kácím se tu ze židle, odkryla jste takové vrstvy příběhu, které jsem ani já nečekal ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Filipe, mám tady několik možností:

1. Moderní stůl, o který se sám ani netroufám opřít, aby se nezvrátil.

2. Několik stylových židlí, které jsou konstruované tak, že se do nich stěží vejde jeden člověk, natož dva.

3. Široký okenní parapet s květinami, které by mohly při troše fantazie vytvářet romantické zákoutí. Okno je do dvora, do nějž kouká několik desítek dalších oken, takže ten parapet je něco jako divadelní jeviště.

Ten, kdo to tady navrhoval, měl asi na paměti, abychom se my zaměstnanci nerozptylovali od práce zbytečnou erotickou aktivitou;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D;-DDiky, produktivita práce predevsimR^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, Vy jeden provokatére....Vždyť naše televize je plná seriálů, v nichž mladý hezký ztepilý lékař vstupuje do ordinace nikoli proto, aby ulevil trpícímu pacientovi, ale pouze a jen svému chtíči. V ordinacích jsou nasety šiky prsatých a štíhlých sestřiček, jenž jsou v rámci služby lidu ochotny poskytovat svému šéfovi to pravé uvolnění a pocit pohody.

A Vy se ptáte, jak je to jinde.....to nevím, právě jsem (jsa mladý a ztepilý) vstoupil do své ordinace a moje sestřičky začaly nyvě vzdychat. Nemám už čas psát dál......

2 0
možnosti
Foto

;-D Nezbývá než Vám držet palce a poděkovat ;-DR^

1 0
možnosti
MB

Jaká kuchyň ? Od toho tady byla Karnola ! Já tam nastoupil jako svobodný, mladý mistr výroby. Jevil jsem zájem o výrobu a textil ! Jen na "Mé dílně" - 60 žen, které se započly zajímat o mne ! Má autorita řídícího pracovníka utrpěla - Důchodkyně a starší si mne přivlastnily jako syna - Mladší, byly vedeny jakousi mánií, jak si bližším vztahem přilepšit ! Opravdu, nepopsatelné poměry, zejména na nočních směnách - A že jich bylo, plán se furt neplnil ! Prostředí ideální - Teplo, sucho, bezpečí + příplatky. Štosy látek na paletách jako ideální lůžka ! Výběr nepřeberný - Káro, cirkas, starší seřizovači byli znalí ! Čekali u sušky, až zboží vyjede, aby následně naskládané bylo ještě teplé ! I tak jim zima byla, tedy se tulili ! AIDS nebyl - Bylo to krásné ! Nikdo nenosil snubní prsten - Nitě, bezpečnost. Hesla - Přes den s nitkou - Večery s Jitkou ! Pracovali jsme nadšeně a ochotně ! ... :-)

2 0
možnosti
PK

Žhavý téma, víte jak se zmiňujete o nedostatku kuchařek, jsou to ženy, jako každá jiná a tak i pro ně platilo za mých časů, že potřebují k sexu důvod, zatímco my muži jen to správný místo. Ale časy se asi hodně změnily a tak jsem též zvědav na diskusi;-DR^

4 0
možnosti
Foto

To si musím zapamatovat ;-D díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,21
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik