Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je dobře, že je to za Vámi. Např. hudba - to je vášeň bez rizika. Co třeba takováhle:

http://jdem.cz/ffff46. Je to fakt dlouhá cesta, ale krásná.:-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, klobouk dolů, že jste to zvládl;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, jsem rád za "normální" život, nescházelo moc a mít jsem ho nemusel...:-)

2 0
možnosti

Velice podnětný blog. Když vidím, kolik lidí a rodin odneslo ty blikající potvory a stát dlouhá léta jen přihlížel, obdivuji každého kdo s tím dokaázal seknout...R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, no dostupnost této "zábavy" se od těch časů zhoršila, ale vůbec by mi nevadilo poslat blikátka do ilegality vůbec....

0 0
možnosti
Foto

Filipe, karma za přiznání, na zpověď o tak ožehavém tématu.R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, tak ono to není hrdinství napsat o něčem co je vyřešené :-)

0 0
možnosti

Kdysi v práci u autobusů jsme i hodně makali. Klasika THP + brigo, řidičů stále málo. Po noční směně dohoda - Starý mistr dílen + mladý kolega vzhůru na pivo ! Pokecáme - jinak stejně není čas ! Po vypití poloviny piva prvního, zjišťuji, že u stolu sedím sám ! Nemám s kým žvanit ! Asi šli na WC - jdu taky. Kulové, nevěřím svému zraku - Jako idiotové stojí u blikátek a cinkátek a háží tam ty svoje - Opravdu namáhavě vydělané prachy ! No, moc jsem si nepokecal, pravda - taky moc neutratil, nicméně s popsaným poznatkem skutečně kráčím celý následný život ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení a jako vždy výstižný komentář.No, mě dívat se na druhé jako varování nestačilo, musel jsem na ústa padnout sám :)

2 0
možnosti

D48a56v27i24d 50V14l19k

29. 10. 2019 11:50

Já jsem asi závislý jen na své ženě a občas i něco vyhraju. Vážím si Tě , že s to porazil FilipeR^

3 0
možnosti
Foto

Díky Davide, jsem taky rád :)

0 0
možnosti
Foto

P40e33t49r 29O81m87e88l88k34a

29. 10. 2019 10:03

Kdysi jsme měli atelier ve stejné budově, kde sídlila i jedna firma dodávající do provozoven hrací automaty. Technici je tam opravovali a nastavovali. Protože jsme byli v jednom baráku, dobře jsme se znali. Po jednom soukromém školení, jak to funguje nám bylo jasné, že u těch beden se dá zbohatnout jen když je vlastníte. :-)

7 0
možnosti
Foto

Tak gamblerství jsem propadl také, naštěstí jsem do toho investoval jenom svůj čas, hrál jsem neustále dokola na svém počítači hru Wolf, dokud jsem se neprostřílel až na samé dno.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu :)

1 0
možnosti
Foto

R^Filipe, klobouk dolů, že jste se toho dokázal zbavit.

3 0
možnosti
Foto

Díky, věřím, že to bylo i mládím, člověk si moc nelámal hlavu s tím, že to nejde :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS