Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tož Filipe, přznám se, že jsem blog četl od shora dolů a zdola nahoru několikrát což se mi u většiny blogerů nestává a nějak té vaší osobní ventilaci nerozumím. Připomíná mi to diskuze na facebooku, kdy někdo nahodí svůj problém s něčím a čeká, že se právě tam vyřeší, nebo se v něm najde ten, kterého se kritika týká. Že by alibismus?

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, no on si každý asi najde to své....Já se při psaní zasmál a zasmál se leckdo i při čtení, řešení jsem tu skutečně nehledal.Díky za návštěvu a fajn neděli přeji.

0 0
možnosti

K české poště existuje konkurence ..proč tedy vyuzivate českou poštu????? Soukromý trh ji preci musi převálcovat, ne? :)))

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, málokdy posílám zásilky sám sobě.Sám preferuji asi Geis.

1 0
možnosti

Vyhlížejíc balík ČP spadla jsem po přečtení článku smíchy ze židle.

Díky Filipe, zbytečně se pokouším o meditace, když je to tak prosté.R^

2 1
možnosti

A96l58e89š 97V97o55l51f

25. 10. 2019 19:28

Pořád nechápu( dělám na poště), co by mělo za smysl mít naloženou zásilku, dojet autem na adresu s tou zásilkou a potom nezazvonit a hodit lístek do schránky. Jaký to má smysl??? To je ta největší blbost, co kdo může napsat. Poštáci mají určené minimální procento zásilek, které můžou vrátiti na poštu a tak spíš lidi přemlouvají, aby si balíček převzali. Ano slyšíte dobře, denně tři čtyři lidi musím přemlouvat, aby si zásilku převzali. Většinou nemají peníze a pod. Práce s vrácením zásilky je daleko větší, než tu zásilku předat zákazníkovi. Jediná možnost je, že zásilka je určena Na Poštu a potom tedy zákazník dostane jen oznámení, že tu zásilku má na té poště. Těchto zásilek je čím dál tím více. a taková ALZA posílá výhradně zásilky pouze Na Poštu, ne na doručení.

Tvrzení " Pošták jen hodil lístek do schránky a ani nezazvonil" je kravina a totální nesmysl.

A tak s pisatelem souhlasím v tom, že lidé českého národa jsou velmi špatní zákazníci všech firem, nejen pošty. Nadává se permanetně na vše už jen z principu. U nás neexistuje pokora, uznání práce jiných, neexistuje tolerance, pomalu neexistuje úsměv mezi cizími lidmi, o pochopení druhých ani nemluvím. Jsme sebestřední, nafoukaní a věčně v "blbé náladě". A proto potřebujem hromosvody......

3 1
možnosti
Foto

Dobrý den, předně díky za návštěvu a obsáhlý komentář.Já už někde dole psal, že je to hlavně o lidech.A snad jsem blog napsal spíš pro zasmání, než nakrknutí.Na poště léta dělala jak moje maminka, tak i bratr.

0 0
možnosti

O2 má stále výpadky ale Barcelona běžela bez nich.

Česká pošta se zvolna zlepšuje, v poslední době již mi dvakrát doručili Balík do ruky až do domu! Vloni z 15 pokusů jen 6x.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za komentář...

0 0
možnosti

Pane Vracovský, nebudu se teď vyjadřovat k vašemu blogu, ale chtěla bych vás, i všechny další blogery, či diskutující, poprosit - ačkoliv by mi to mohlo být úplně jedno - přestaňte používat slovo Čecháčci. Jsem Slovenka, tak nevím, jak toto v Čechách vzniklo, zato jsem četla jeden smutný příspěvek pana Čecháčka, který si stěžoval na to všechno, co se o něm, jeho rodině, příbuzných, atd., píše. Skutečně si to někdo může brát osobně, zjistěte si, kolik rodin Čecháčků v Česku žije, a určitě je to všechny pěkně štve.. Věčně nespokojený může být klidně Kovář, Schiller, Novák, Černý, .. ale ne, vždy jsou to Čecháčci. Můžu vědět, proč? Proč zrovna toto jméno? Není to urážející?

1 0
možnosti

Já se považuju za Čecha, ne Čecháčka. Trochu mi to připomíná heslo Podle sebe soudím tebe.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, ono je to celé v trochu nevážném duchu, také jsem Čech.Díky za návštěvu.

0 0
možnosti

Když si O2 udělalo monopol na sledování sportu u nás, vztyčil jsem prostředník a přestal fotbal v TV sledovat. Chodím se koukat na fotbal mladších žáků (mám tam syna) a je tam kolikrát vidět víc fotbalové krásy než v nějaké první lize. Poštu nebudu komentovat, škoda slov :-)

2 0
možnosti
Foto

První ligu moc nesleduji, LM je jiný level.:-)

1 0
možnosti

No jo...ale na co si mám tedy stěžovat?

O2 podporovat nemíním, a to i přes to, že se mi kůň slečny Anny líbí :-D

A pošta, resp. doručovatele mám dva - v Praze i za Prahou (podle momentálního mého výskytu). A všechno je o.k. Doručují bezchybně.

Hezkou procházku, Filipe!:-)))

2 0
možnosti

Otázka zní, jestli si potřebujete stěžovat. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Máte správný přístup, Filipe, dokážete se na věci dívat s té lepší stránky;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, no jasně :) Navíc já telku skoro nesleduji, ale překvapilo mě včera hromadné zhroucení na sociálních sítích kvůli nedostupnosti služby, tak jsem si ty lidi představil jak překvapeně vykouknou z okna...a ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,38
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik