Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D30a14v18i83d 44V67l49k

11. 10. 2019 13:31

Super blog FilipeR^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, já bych kuchařům množení povolila. Je to možná jediná činnost, při které nevaří.;-)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D je možné dostat kuchaře z kuchyně...ale není možné dostat kuchyni z jeho hlavy...díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Pomijivou práci kuchařů miluju. Je k sežrání...

2 0
možnosti
Foto

J91a51n 67P94r73a32ž12á57k

10. 10. 2019 21:21

R^Filipe, vím, že je to nezdravé, ale nemůžu si pomoct, po Vašem povídání a fotkách se prostě na noc trochu nadlábnout musím:-P:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, no snad Vám nebylo na noc těžko :)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i karmu...:)

0 0
možnosti

Mají to hezký a já doufám, že se změní móda pokecanych talířů a vršení jídel na sebe, ale co už, já nejsem směroplatná, :-) ať se daří

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Naďo, ono je ve finále jedno jak je jídlo naservírované, to podléhá trendům, ale musí být sakra dobré na chuť, to je stálice, která nehasne :)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, Filipe! Nedávno jsem na cestách navštívil dvě různé restaurace a měl jsem pocit, že v obou vaří dobří kuchaři, Pošmákl jsem si, neměl jsem po jídle pocit jakéhosi ubití a únavy, (což se po špatně udělaných jídlech bohužel stává).

Můžu potvrdit, že když je v hospodě dobrý kuchař, svět je o něco krásnější. Koukám, že i Vy děláte svět krásnějším a to není málo.

(Mimo téma bych měl drobné doplnění k hříbkům pečeným na plechu v troubě. Hustá smetanová omáčka, která vznikne na dně plechu, je skvělá jak s čerstvým chlebem, tak zejména s rýží. Ale musí se péct pouze praváky, pak je to absolutní špička.)

1 0
možnosti
Foto

Díky no snažíme se... a hříbky snad zkusím o víkendu, chtěl jsem původně do lesa dneska, ale bacil mě nějaký bacil tenhle týden, tak jsem ještě hodný a v teple..

1 0
možnosti
Foto

Mnoho kuchařů, strávníkova smrt. ;-DR^

5 0
možnosti

P57e24t85r 88B18u68r65i81a21n

10. 10. 2019 17:49

:-) toho kapra bych si nedal. Vadí mi tam ta pěna.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Petře, no my pěníme pořád..;-D, tahle křenová byl loni náš velký hit, nejen ke kaprovi, ale i k uzenému hovězímu...Díky za zastavení.

2 0
možnosti
Foto

Množení kuchařů, tak jako řezníků by zakázáno být mohlo, ale nepovolují se zákazy množení Kuchařů a Řezníků. Na mnogo.

0 0
možnosti
Foto

To jistě ne, to bych si nedovolil ;-D díky za návštěvu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik