Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D93a26v64i14d 26V38l29k

30. 7. 2019 5:49

V naší dělnický jídelně by kuchař pan Burda za dršťkovou emulzi asi dostal do držky.I když včerejší menu při 30 stupních: Bratislavská s knedlíkem ,Moravský vrabec se zelím, sekaná s bramborovou kaší a smažený sýr s hranolkama by taky zasloužily domluvu,ale chlapi z fabrik se prostě chtějí nažrat. Dal jsem dekačku,ale moc lehký to teda nebylo. No ni valím skládat chleba a dneska přijedou "Kozy" z farmy tak budu třídit mléčné výrobky.Prima blog kamarádeR^

1 0
možnosti
Foto

Jasně, v tom vedru je třeba zařadit i něco odlehčeného:-) Díky moc a trošku chladnější a fajn den přeji.

0 0
možnosti
Foto

Bavíte mne, Filipe....;-DR^

2 0
možnosti
MV

jezisi kriste...to je krasny - ten zaver o rizecku na maslicku a tech vdolcich

ja bych si prosil pridat!!!!

1 0
možnosti
Foto

Díky Marku... věřte, nebo ne, zrovna si tu pouštím Ninu...léta jsem ji neslyšel, ten blog jsem (v dobrém) ještě nevstřebal :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D První, větší částí blogu jsem se dobře pobavil! ;-D

A závěr, to je klasika, velice souhlasím R^ Svíčková, taková domácí, krásně jemně voňavá, u nás tento týden bude...

2 0
možnosti
Foto

Smích je kořením života, dobrou chuť Marku.:-)

1 0
možnosti
VV

Ano, ceska jidla, ja uz v patek dostal chut na dusenou mrkev a kedlubny s brambotrama a varenym hovezim z polevky. Po snad 50. letech jsem si na tom zase pochutnal.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za podívání :-)

0 0
možnosti
IL

I38v81a82n83a 58L12a71n49c62e

29. 7. 2019 12:15

Vzdycky jsem si myslela, že svíčková je zdravá, padne na ni spousta zeleniny. Svíčková je nejlepší...R^R^R^

6 0
možnosti
VV

Copak zeleniny, ale casu!

1 0
možnosti
PK

Ne, na másle smažený vdolky ne, přece v troubě na sádlem potřeném plechu, teda ty frankfurtské...;-D

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jasně... na másle jsem smažil ten řízek :)

0 0
možnosti
Foto

R^Miluju českou klasiku, Filipe, klidně třeba úplně obyčejnou sekanou, vždyť i v ní je kus pořádnýho umění. Asi si ji dám za chvíli k obědu:-P

4 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a dobrou chuť :-)

1 0
možnosti
Foto

J42a31n89a 37M83a90j51o62v17á

29. 7. 2019 10:21

šmarja, to jsem se rozesmála...díky :-). (neposlušně dobrý vdolek :-)))) )

3 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik