Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé, zábavné, užitečné! R^ Vidíte, Filipe, až dodneška mě nenapadlo, že jsem kvůli hašení ohně čuráním diskriminována. Tak já to hned zítra začnu trénovat.;-D

1 0
možnosti
PB

R^

Den po svatbě nese novomanžel ženě do postele snídani:

"hele sleduj, houstičky od pekaře naproti, vajíčka médium, kafe dvě lžičky cukru, sleduješ, že jo?"

"ale to víš, že sleduji," zavrní blahem ona.

"Tak takhle to budeš od zítřka dělat!"

3 0
možnosti
Foto

Čůrat na pánev... Tedy Filipe... ;-D

1 0
možnosti
ND

Jojo, vetrela jsem se, abych nějaké ty rady ukořistila a ejhle, pro mě pozdě.

I mně jednou v hrnku chytil olej a oheň plápolal, výsledek ohořelá zeď a kuchyňska skříňka nad vařičem... Hrůza, co myslíte? Ano zpanikařila jsem. Hodila hrnec do dřezu a pustila do něj vodu. Ohorela skříňka nad dřezem.

Už mám doma malý příruční hasičak. Ne není plněný vodou. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nahlédnutí... třeba ještě někomu linku zachráním :-)

1 0
možnosti

Jsem se sem vloudila...a dobře udělala! Moc jsem se pobavila:-)))))

Díky, Filipe!

(a to pokračování by bylo fajn:-D)

2 0
možnosti
Foto

Díky za milou návštěvu, pokračování bude :)

1 0
možnosti
VV

Nenapisu to cely aby mi to zase nejaky preaktivni administrator nesmazal. Ale ani kluci nedokazi bez drzeni vykonavat tuto potrebu do taboraku.

A jako obcasny hobykuchar potvrzuju ze to nepodarene je nejlepsi dat sousedovic psovi. bud to zblajzne, nebo to necha bejt a starost s vyhozenim ma pak soused.

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,69
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik