Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Agresorům do tváře

vrhnem tuny siláže!

R^

1 0
možnosti
VV

Mozna to bude tim, ze ti agresori z juesej se ridili pravidly nasi zeme a nevalcovali pred sebou vse co jim prislodo cesty jako spojenci ze sojuza v osmasedesatym. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Asi to budou neagresívní agresoři, jinak mi to hlava nebere ;-D

0 0
možnosti
MB

Každý národ má nějaké dějiny, logické. Ty pak i odrážejí ducha národního. U nás mi to připadá, že je sdělováno = Nemáš sice ten skutečný pocit Vítěze, ale nezoufej ji. Furt ti někdo bude vládnout - nauč se s tím sžít. Zhruba tak nějak chápu zrod legendární postavy Josefa Švejka. Dobrá scéna, kdy předstupuje před vyšetřující lékaře - Nechť žije Císař pán a jeho Velectněná rodina = Kolektiv MUDR odvětí - Je to BLB ! ... To se dá dobově nekonečně modifikovat. Pokud se k tomu přidá Sovákovo z Marečka - Propadám! Já jsem vás varoval - Co s tím budete dělat? Tak je zcela vymalováno. Pak se budeme podivovat i nad průjezdem kolony NATO. :-)

2 0
možnosti
Foto

Dobré ráno a díky za komentář :)

1 0
možnosti
AL

V Afghánistánu, Kambodži, Sýrii, to bylo hotové peklo! Ale jako nejlepší armáda na světě jsme byli na to vycvičení.

Pak přišel jasný rozkaz - překročit "Ťokův průsmyk" s krycím označením D1.

Hodně nás tam tehdy zůstalo.

:-)

3 3
možnosti
MB

Dobová atrakce D-1 za uvažovaný peníz 2.000 Kč je poměrně levná! Kdysi jsem neprozíravě vzal dcerky do Prátru - Vídeň. To bylo neskonale dražší, navíc ony i zklamány - Legendární pes komisaře, REX - Nebyl přítomen ! ... :-)

3 0
možnosti
AR

A od zítřejšího večera budete na balkóně pobývat denně o jednu minutu méně. Dnes máme od večera slunovrat;-D;-DR^

3 0
možnosti
Foto

A tma na imperialistický západ padne dřív ;-D

1 0
možnosti
LH

No a co? Rakusaci zavřou objizdku brennerskyho průsmyku a nikdo neřekne ani popel....

1 1
možnosti
Foto

Zřejmě agresořové neměli nějaký průkaz, opravňující k řízení necek>

0 4
možnosti
AL

Nevím, proč vás to tak štve. Já jsem rád, že se po naší vlasti neprohání nějaký "džony", Ivan, čong nebo kdokoliv jiný.

Odpověď. -(To se pletete, mě nic neštve apod. atd.)

1 2
možnosti
VD

Oni se tu třeba časem Ivanové nebo Čong-unové budou prohánět, ale to už nám tolik do smíchu nebude...

4 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,72
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik