Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D46a85v69i59d 95V43l83k

25. 3. 2019 15:17

Karma a hlavně v klidu Filipe;-D

1 0
možnosti
Foto

Jasně, nejde o život a bojuju :D

0 0
možnosti
Foto

To já jsem tedy v těchto případech hodně řecky vytočená a lituji každého z těch, co mi od nich přijdou do cesty. Krásný článek.R^R^;-DV

1 0
možnosti
Foto

Díky ;-D a drama se blíží k rozuzlení, kolem třetí budu chytřejší, kdybych se již neozýval, jsem ve vazbě a písnu cca za šest, sedm let...;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Tak atˇ to dopadne. Ne z balkonu. Jinak nechápu, jak se někdo může nudit, dytˇ život a vůbec celej svět je plnej překvapení. Sem tam i dobrejch;-)

1 0
možnosti
Foto

No jasně :D Fungovat vše bezchybně, nebylo by co řešit :D Díky.

1 0
možnosti
Foto

Jestli je to ta firma, která mi při tom popisu vytanula na mysli jako první v pořadí, tak ten technik snad ani není jejich, ti všechny techniky vyhodili a činnost outsourcovali.

Jinde to, obávám se, není lepší. Stačí zrnko písku a veselé historky jsou na světě.

2 0
možnosti
Foto

Ano, technici nejsou z O2, díky za komentář :)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Filipe, jsou věci neskutečné a vytáčející. Ale my co známe cosi o pojmu Svíb, víme, že jsou horší věci na světě.R^

2 0
možnosti
Foto

Beru to s humorem :) Díky za návštěvu Pavle.

1 0
možnosti
BR

Prosimtě než skočíš z toho balkonu, dej mi vědět, pošlu tam hasiče ať ti tam dají nafukovací matraci.Mám tě moc rád a ještě máme před sebou kus práce ;-D;-D;-D.Mno a jestli potřebuješ internet tak se stav u mě doma. Mě to trvalo jen jeden telefonát a druhý den jsem serfoval :D :D :D . Ale chápu, že chytrá síť je chytrá síť 8-o8-o;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Síť je super, ale ty lidi ;-D;-D;-D, každopádně díky za nabídku ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Díky R^. Přeju pevné nervy a hlavně, ať to dobře dopadne. Zabíjet technika nedoporučuji.:-) Karma

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky... technik je v tom zcela nevinně, je to servisní organizace a dělá jen co dostane objednáno;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik