Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J12a86n59a 18M62a41j34o33v59á

23. 2. 2019 21:48

Filipe, děkuji za připomenutí. Vláčila i Čepka. A pro mne i Čepka Karla (pánové bratři), kterého jsem vídala v Ostravě. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za díky i koment :) (Vzpoměl jsem si na díky za fíky od Pawlowské :D )

0 0
možnosti
Foto

Filipe, mohu jen poděkovat za vzpomínkový blog. Opakovaql bych tady jiné diskutující, všechny díla se mi líbí.

1 0
možnosti
Foto

Díky a pěkný večer :)

1 0
možnosti
VV

Bohuzel, uz je to davno a nevzpominam si na ty filmy, ale jmeno vlacil mi cosi rika. Ai take nebyl mezi straniky moc oblibeny.

1 0
možnosti
Foto

Určitě na nějaké filmy mrkněte a díky za zastavení .

0 0
možnosti
Foto

Všechny v blogu zmíněné filmy mám rád, jsou skvělé a jen těžko bych srovnával, který je lepší. I Dým bramborové natě má silnou atmosféru. Mám nezapomenutelný zážitek na promítání Markéty Lazarovy v kině na nádraží v Pardubicích, kdysi dávno, tuším na podzim r. 1968. Čekal jsem na spoj, a tak jsem sešel dolů do "podzemí", kde bylo kino. Myslím, že jsem si kvůli filmu nechal nějaký vlak ujet a pokračoval jsem na cestě až dalším. Ani nevím, zda to nádražní kino ještě funguje.

Dík za vzpomínku na Františka Vláčila, Filipe.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pěkný komentář :)

1 0
možnosti
MV

Pan Vlacil byl a pořád JE génius!!!!

1 0
možnosti
Foto

Vláčil byl mistr režisér. Dík za blog.R^

3 0
možnosti
Foto

Všechno jsou to boží věci, bez pardonu, světových kvalit. Všechno jmenované je civilní, všemu člověk zkrátka věří, čmuchu dané doby, pocitu z ní, všechno má obsazení, jako by to obsadil pánbůh se zjevnou samozřejmostí. Všechno má nevtiravě výtvarné videní kamerou. Ústřední fotku Magdy V. z Markety mají údajně mezi všemi možnými i v Hollywoodu. Krásné věci v kinematografii země jako poklad. Dneska se o podobne věci pokouší Bohdan Sláma...myslím si. Dým bramborové natě miluju moc. Vidět do člověka a jeho koutů, nehrotit soud nad ním..syrová krajina jako v Seifertově videní. Kdyby výborný Marek Trizuljak fotil černobíle...je tam něco stejného pocitu. Zase jste mě přesvědčil, čím to vůči Vám u mě nasympatično je, Filipe.R^

5 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení a krásnej komentář :-) Sympatie jsou vzájemné.

2 0
možnosti

Dým bramborové natě není podle Vás..."z filmů nejlepších". Ono záleží na tom, co v něm člověk "hledá", a vidí.

Ten film je skvělý. I na čsfd má 77%.

2 0
možnosti
Foto

Pokud je pro Vás pocitově lepší, než Markéta, nebo Údolí, je to přeci naprosto v pořádku ... Já ho mám přeci také moc rád a pokud jste blog četla, je to tam, i s tím, že pro většinu ostatních by byl nedostižný.Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
JS

Hrušínský a dým... miluju ten film. Čouhá z něj lidskost skrze syrovost.

Děkuju za připomenutí.

4 0
možnosti
Foto

Ano, doktor Meluzín v podání Rudolfa Hrušínského je reklama člověčenství :)

2 0
možnosti
DV

D16a28v46i57d 59V52l19k

23. 2. 2019 14:19

Mám rád oba, Údolí i Markétu. Smutný co se točí dneska a to na to mají tolik peněz.

2 0
možnosti
Foto

Vše je vždy dáno hodně poptávkou, díky za zastavení :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik