Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^ Dobře jste to vystihl.

Druhou polovinu 60.let jsem zažil jako dospívající teenager. A bylo to skutečně nádherné období (a nejen kvůli tomu, že jsem byl mladý). Všechno začínalo mít lepší úroveň. Nabídka filmů v kinech, knihy, televizní programy, nové časopisy i kulturní život v maloměstě, kde jsem žil. Vznik USU (Unie středoškoláků a učnů), která nahradila tehdejší ČSM (nebo SSM?) a do které jsme houfně a rádi hlásili. Na střední škole pak velmi vyostřené besedy za účasti komunistů z OV KSČ a členů nově vznikajících uskupení KAN A K231, kde se nám poprvé pořádně otvíraly oči. Z jedné takové besedy komunisté utekli jak malí kluci. Pak přišel srpen 1968 a poté dva roky vojny, která už byla ve jménu normalizace. Vrátil jsem se do úplně jiného světa. :-/

2 0
možnosti
Foto

Díky moc za vzpomínku a nahlédnutí :)

0 0
možnosti
Foto

Těší mě, že jste nahlédl a díky :)

0 0
možnosti

Jsem o rok starší.

Kdybych si připomínala všechny okamžiky, které jsem nezažila a které světu přinesly trýzeň, nedělala bych zřejmě nic jiného...

Lidi mají jedinečný "patent" jak se vzájemně ničit.

Když budou všichni vzpomínat na bídu, vzpomenu si, kde v ní zůstala skulinka pro přežití laskavosti.

Aby svět neuhynul na hrůzy, ale přežil díky maličkostem.

Neodsuzuji Váš pohled, ale ani nesdílím :)

Hoďte kamenem, kdo jste se v životě provinili méně než já.

2 1
možnosti

Jsem o rok starší. A mám ráda fráze. ;-)

OK, vaše volba. :-)

0 0
možnosti

P83e72t43r 18L20a38n27g28e28r

20. 8. 2018 17:35

Karma Filipe. Vybočujete spolu s několika málo autory ze šedi a jednotvárnosti, exhibice a zviditelňování se desítek samoúčelných zdejších blogů o 68.roce.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, vzpomměl jsem si na dědečka, který plakal pravidelně v tenhle den...

1 0
možnosti

Krátce a vystižně, karmaR^

1 0
možnosti

O39t74a 91K68i39n94c

20. 8. 2018 17:01

Dobře napsáno, ode mne karma.R^

3 0
možnosti

D84a94v84i31d 54V36l62k

20. 8. 2018 16:09

Karma FilipeR^

2 0
možnosti
Foto

Jasně, vnímám to stejně. R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik