Jak jsem šel vyzvedávat léky...

.... a jak tomuto jednoduchému úkonu hvězdy nepřály. Taky o tom, že nejlepší je všemmu se zasmát a poděkovat osudu za dobrou historku.

Moderní doba má spousty výhod. Třeba ve chvíli kdy potřebujete léky nemusíte se nutně vláčet k lékaři, ale stačí mu brnknout pro e-recept. Hotovo.

Tedy ... Ještě to tak úplně není. Ještě je třeba mrknout v které lékarně jsou pilule k dispozici.  Pro sichr to ověřit e mailem a vyrazit. "Cože ? Teď večer se mi vlastně nechce. Stavím se tam zítra."

Aniž bych to tušil, právě jsem si zadělal na komplikace. Po práci dorazím k lékárně. Za kliku ale beru marně. Covid- zavřeno. Stručný nápis objevím až po notné chvíli lomcování klikou a trojím přešlápnutím dlouhého kabelu vedoucího z mozkovny...kamsi. Ještě chvíli přemítám, jestli se tam podepsal skutečně covid osobně. Když zjistím, že takhle hloupému vtipu se nesměju ani  sám , vracím se raději do auta. V klidu si na mobilu najdu další lékárnu kde hlásí lék jako dostupný.

Lékárnice vypadá velmi sympaticky, naskenuje recept a ... Blik. Bliknou světla a zachrčí klimatizace. Přes obroučky brýlí na mne vrhne laskavý , ustaraný pohled. "Jejda, spadly nám systémy. Chvilku to potrvá". Je zajímavé, jaký význam má tak jednoduché slovo jako chvilka pro jednoho, a jaký pro druhého účastníka rozhovoru. Nicméně paní je skutečně milá, tak se ji snažím neznervózňovat podupáváním, nebo významným pohledem na hodinky.

"Jejda... tak tu máme další problém." Přemítám co ještě tady mohlo spadnout, ale jsem rychle vyveden z omylu. "Ten recept už máte rezervovaný jinde, já vám ho vyexpedovat nemůžu.." Asi pět minut se vzájemně přesvědčujeme o tom, že je nám to líto a situace je bezvýchodnější než letitá snaha Sparty ve snaze o fotbalový titul. "Jedna možnost by tu přeci jen byla." Lékárnice rozjásá nejen mě, ale i frontu, která se mi začíná hromadit za zády.

Mám skvělého praktického lékaře. Snažím se ho moc nezaměstnávat . Pokud však není zbytí,  je to postava jak z klasických anglických románů. V dobrém smyslu slova prosáklá jejich suchých humorem. Někdy o něm určitě napíšu. V situaci se zorientoval rychle. Na mobilu pípl nový e recept. Všem v lékárně se nám ulevilo. Atmosféra zajiskřila uzdravováním se jako v Lurdech...

No, a nejspíš... Jak to tak zajiskřilo... Blik, škruňk v klimošce... Laskavé oči za obroučkami se ještě jednou usmějí. " Jejda. Pane, vy dneska asi nemáte dobrej den..." 

 

Díky. Haf, haf a packu na to. Pro Blog IDnes Fík Maxipes.

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Filip Vracovský | pondělí 18.7.2022 20:09 | karma článku: 28,72 | přečteno: 1326x
  • Další články autora

Filip Vracovský

Gastro Hradec Culinari Cup 2024

18.5.2024 v 7:43 | Karma: 22,38

Filip Vracovský

Když tma líně olizuje ...

16.5.2024 v 21:42 | Karma: 8,39

Filip Vracovský

Pavel Novotný na kříži ?

14.5.2024 v 19:23 | Karma: 20,55

Filip Vracovský

Trpišák na odstřel ?

13.5.2024 v 17:44 | Karma: 14,24