Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Proruský démon Xaver a hrdina v lesklé zbroji Měcháček ?

To byl zase týden co ? Před zbytečnou smrtí uglosování se jsem se zachránil mlčením a dal přednost ostatním... Jedno téma, ale zůstalo ladem....

Tak nám  minulý týden zase přihrál tolik zajímavých témat, že je můžeme přehazovat lopatou... Jelikož příchod Adama Vojtěcha zpět na Ministerstvo zdravotnictví je i v tomto blogoprostoru dostatečně "vytěžená" písnička....  Dominik Feri už tu taky byl rozebrán po poslední kořínek svých vlasů.... Já se tedy  mrknu  jinam.

Dramaturgie Českého rozhlasu zařídila, že zatím posledním návštěvníkem pořadu Xaver a jeho host se stal Tomáš Měcháček. Měl jsem vždy rád jeho stand up vystoupení , bavilo mě jeho moderování ve Vylomeninách ( jejich natáčení jsem měl dokonce možnost poznat i v zákulisí). S dalším Tomášem (Jeřábkem) hraje rovněž v jedné z našich nejpopulárnějších reklam současnosti... toho "hodného" bankéře.

Co se týče Xavera klidně přiznám, že jeho "nemoderátorské" moderování když jsem na něj někdy dřív narazil mě celkem bavilo. Nezapadalo úplně do doby, která je pořád akčnější a akčnější. Bral jsem to jako plus. V posledních letech se mi však svým příklonem k Hradní klice Miloše Zemana zprotivil a pokud jsem ho dřív nevyhledával, ale poslechl.... tak dneska ho vypínám. On to jistě přežije a pro mě je to tak lepší. S jedinou výjimkou, občas si pro obveselení pouštím XTV. Musím říct, že výběr moderátorů na mě působí jako celkem slušné panoptikum. Na pivo bych s nimi nešel, ale třeba moment kdy tam končil Ondřej Hejma byl fakt nechtěně zábavný až na půdu. Své fanoušky však tato internetová televize má a je to zkrátka řečeno jejich volba...

Tomáš Měcháček mezi ně nepatří. Napadl Xavera na závěr pořadu zcela nečekaně. Vyzbrojen neprůstřelnými argumenty typu "Ale já jsem slyšel... Nemám to potvrzený...." Proboha co to je? To už na sebe budeme kydat špínu na základě pocitů? Proto se nedomnívám, že by byl rytířem v lesklé zbroji. Leda tak skrytý v hnoji... Na chvilku vyskočil a zavrtal se zpátky. Samostatnou kapitolou je ta zášť jak se mu chvěje hlas v inkriminované pasáži. Co by asi tak s lidmi, které nemá rád udělal ?  Jsem zvědavý, zda nabídku na debatu s argumenty, kterou mu následně moderátor nabídl přijme. Stejně tak jak dopadne žaloba, kterou na něj majitelé XTV podávají kvůli tvrzení, že je financuje Ruská rozvědka. 

Díky a ahoj Filip.

 

 

Autor: Filip Vracovský | neděle 30.5.2021 6:40 | karma článku: 33,26 | přečteno: 1873x
  • Další články autora

Filip Vracovský

Není jen primitivní. Je ubohá a stydím se za ni. Zamyšlení s Josefem Nožičkou

Když jsem viděl novou kampaň SPOLU poprvé, myslel jsem, že mi někdo nasypal něco do pití. Že to nemůže být pravda ....

2.5.2024 v 20:17 | Karma: 31,72 | Přečteno: 923x | Diskuse| Politika

Filip Vracovský

Blíží se nám sezóna. Nešikanujte nám prosím číšníky !

Lehce nekorektně, vážně nevážně. S láskou neláskou. Na Prvního máje autorova klávesnice nezbedná je ....

1.5.2024 v 5:58 | Karma: 17,34 | Přečteno: 567x | Diskuse| Poezie a próza

Filip Vracovský

Chcimír. Zamyšlení s panem Flaškou ...

Přečetl jsem si po ránu blog Tomáše Flašky a šel jsem něco napsat do diskuze.... No , je toho víc. Tak volím tuto polemiku/zamyšlení.

30.4.2024 v 8:39 | Karma: 31,66 | Přečteno: 1367x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Tvrdé jádro nezávislé dezinformační scény unesené mimozemšťany ?

Aneb Československo ještě žije... Dokud kape ( ne na karbid, ale na účty) je zač bojovat.... No ne ?

28.4.2024 v 10:18 | Karma: 15,31 | Přečteno: 728x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Můžeš jí zkoušet rozkopat ksicht ...

Trocha slov takhle o jarní noci ... a Radůza zazpívá tomu komu slova nestačí. Dřív než kohout zakokrhá....

27.4.2024 v 3:40 | Karma: 11,28 | Přečteno: 454x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vjelo na chodník a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  18:53

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Poslanci zvýšili ochranu zemědělské půdy. Nechtějí už další logistická centra

3. května 2024  5:16,  aktualizováno  12:05

Vyšší ochranu nejkvalitnější zemědělské půdy schválila Sněmovna. Nemají na ní do budoucna vznikat...

Bazény v ulicích, výpadky elektřiny. Jihovýchodní Asii drtí rekordní teploty

3. května 2024

Premium Od spolupracovníka MF DNES v Asii Horké počasí ve filipínské Manile mění život v ulicích. Přibývají bazény nebo škopky, ke kterým je...

Požár pralesa Mionší musel založit člověk, zjistili odborníci. Sčítají škody

3. května 2024  11:46

Hasičští experti se vrátili do terénu, aby vyšetřovali příčinu požáru v pralese Mionší v Dolní...

Zdravotnictví čeká kolaps, věští analýza. Chybí 3000 lůžek, péče se nadužívá

3. května 2024  11:36

V českém zdravotnictví hrozí bez přijetí potřebných opatření vyčerpání zdrojů. Systém není podle...

  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,32
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik