Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Krásná ženská ňadra formují mužskou duši

aneb pozitivní motivace je vždycky v životě třeba k dosahování nadprůměrných výkonů v jakémkoli oboru.

Vidím  to vlastně  jako by to bylo dnes. Překvapený výraz pana profesora.Nebojím se říct, že mu tenkrát doslova spadla brada.U studenta dálkaře tohle nečekal.

Při dodělávání maturity byl dějepis jenom v prvním z pěti ročníků.Fungovalo to tak, že jste si do školy došel jednou měsíčně. Víceméně .pro soupis látek, které jste se měl naučit.A o pololetí,nebo koncem roku proběhla ústní a písemná zkouška, která určila váš prospěch, případně neprospěch.

Ke svému údivu jsem tímto způsobem přišel třeba na to, že chemie není sprosté slovo.Byl to kdysi na "základce" můj nejslabší předmět.Jen s přispěním učitelky a díky tomu, že by mi kazila vysvědčení jsem tam s odřenejma zádama koulel hodně ošklivou dvojku.

Já se na základce moc neučil.Vlastně skoro vůbec.Znal jsem co jsem potřeboval z knížek a zbytek pochytil v hodinách.

Proč se odpoledne šrotit, když si člověk mohl číst, chodit na zápas, případně se věnovat hokejbalu (tehdy v plenkách), nebo blbnout jakýmkoli jiným způsobem.

Knížky.... Miloval jsem je a miluju dodnes.Když mi bylo šest let kvůli špatně léčeným příušnicím jsem ohluchl.Dva roky jsem neslyšel skoro vůbec.Ale řeči tištěné v jejich voňavých útrobách jsem rozuměl skvěle.Dva roky jsem si v nich pokecal lépe než v reálném světě.Určitě jsem byl trochu děcko podivín.Ale kupodivu když na to vzpomínám, čím dál se minulost vzdaluje, tím jsou barvy kterými je zalita víc a víc fajn.

Jak jsem měl hodně načteno, tak jsem se prostě neučil.

Což na dálce nešlo.A donutilo mě učebnici chemie přečíst.Najednou se mi vůbec nezdála jedovatá.Naopak, příšerně jednoduchá.Jakoby světýlko jedné znalosti rozsvěcoval žárovičku  vedle.A hned to šlo.

Ovšem dějepis.To byla má výstavní disciplína.A nebylo to jenom těma knížkama.

Co může být pro kluka na druhém stupni víc stimulující  než krásná, mladá učitelka?

To ještě vůbec netušíte, že žena má i jiné kvality, než pod lehkou blůzkou skrytá krásná ňadra.A nemyslím tím samosebou stejně luxusní zadek...

Dokonce vůbec netušíte, že i ta krásná ňadra mohou být jen klam.

Ale uděláte cokoli aby se k vám přiblížila, pokud možno se k vám i skláněla...

Cokoli.Dokonce i jako zapřísáhlý nepřítel učení se učíte.Můžete se pak hlásit skoro pořád. A čím víc se hlásíte, tím jste jim blíž :)

No a o pár let dál spadne profesorovi brada.Vylosoval jsem si Starověký Řím a po tři čtvrtě hodině nonstop vyprávění jsem byl pořád ještě v souvislostech jeho založení.Prý moje znalosti vysoce převyšují středoškolské učivo.Usmál jsem se a den byl hned nějak lepčejší. Při vzpomínce na svou motivaci.Kdyby tak pan profesor věděl....

Díky a ahoj Filip.

 

 

 

 

Autor: Filip Vracovský | sobota 12.1.2019 8:39 | karma článku: 25,61 | přečteno: 629x
  • Další články autora

Filip Vracovský

Nějaká ta mrtvola už nás dneska nerozhází .....

Jejich příliv v přímém přenosu nás zocelil. Kdysi někdo vystřelil kulku z muškety a trvalo měsíce než se někde daleko dozvěděli co se stalo.....

23.4.2024 v 8:36 | Karma: 21,71 | Přečteno: 868x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Radka se loučí.

a pokud by komukoli z těch kdož jí četli mohlo loučení uniknout, musím to napsat :) ...........................

21.4.2024 v 6:59 | Karma: 11,43 | Přečteno: 561x | Diskuse| Hyde park

Filip Vracovský

Češství, malý obrázek a velcí lidé ....

Dneska přemýšlení o opravdovosti, uvěřitelnosti .... O řečech, které se vedou a skutcích.na útěku.

19.4.2024 v 9:26 | Karma: 18,36 | Přečteno: 728x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Znásilnění Karla Kryla

Včera uběhlo osmdesát let od narození malého, velkého muže s kytarou.... Netroufnu si moc psát o něm, ale zmíním jednu myšlenku o nás....

13.4.2024 v 6:11 | Karma: 31,21 | Přečteno: 1336x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Ano šéfe se vrací ....

Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.... Což teprve osmkrát.... Jak dopadne návrat Zdeňka Pohlreicha v legendární roli ?

10.4.2024 v 19:02 | Karma: 29,11 | Přečteno: 3285x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:25

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  11:11

Přímý přenos Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou

26. dubna 2024  10:37

Za jeho životopis by se nemusel stydět ani Mirek Dušín z legendárních Rychlých šípů. Nástupcem...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik